حیدر دلیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای توسعه ترانس دوم برق رسانی در پست 132 کیلوولت این شهرستان جذب شده و از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی اضافه کرد: ترانس دوم پست 132 کیلوولت این شهرستان در جاده روستای شاهوانه در حال اجراست که برای تکمیل آن یک دستگاه ترانس 30 مگاوات آمپر توسط برق منطقه ای استان خریداری و به این محوطه انتقال داده شده است.
دلیر افزود: پیش بینی شده است تا پایان امسال این ترانس وارد مدار شده و ظرفیت باردهی اشنویه و روستاهای تابعه را از 30 به 60 مگاولت آمپر افزایش دهد که بدین ترتیب نیاز بار این شهرستان و روستاهای تابعه تا 15 سال آینده برآورده خواهد شد.
وی با بیان اینکه این شهرستان در بین 17 شهرستان استان پایین ترین میزان قطعی برق و خاموشی را داشته است، بیان کرد: میزان قطعی فیدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
رییس اداره برق اشنویه افزود: جهت اصلاح و جابجایی شبکه های ناشی از اجرای طرح هادی در روستاهای تابعه مدیریت توزیع برق این شهرستان و اصلاح خطوط 400 ولت هوایی امسال چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: برای رفع ضعف ولتاژ مشترکان برخی از محلات اشنویه نیز در خیابان های کشاورز، بارزان آباد، خیابان هجرت و جاده فجرآباد، خط 20 کیلوولت، پست و خط فشار ضعیف هوایی با یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه امسال دایر شد.
به گزارش ایرنا اشنویه بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.