سمانه حسینی روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت: این طرح ها در روستاهای بخش مرکزی مانند پاشاکی ، کوه بنه ، روستای لبک محله لفمجان ، بازکیاگوراب ، گردکوه و انارستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با این طرح ها برای 65 نفر اشتغال‌زایی شده است.
وی پنج کیلومتر روکش آسفالت روستای پاشاکی با اعتبار چهار میلیارد ریال، بانک نشاء 100 هکتاری به مساحت پنج هزار متر با اعتبار 9 میلیارد 900 میلیون ریال، سه کیلومتر آسفالت روستای انارستان کلنگران با اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون ریال، برق‌رسانی، اصلاح و تبدیل چهار کیلومتر از شبکه‌های فرسوده و کابل خود نگهدار به همراه نصب یک دستگاه ترانسفورماتور در روستای بازکیاگوراب با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال را از جمله این طرح ها اعلام کرد.
به گفته حسینی ، ساختمان دهیاری بیجاربنه پائین به مساحت 70 متر با اعتبار 800 میلیون ریال، آسفالت راه روستایی کوه بنه به سوستان با اعتبار 2 میلیارد و 920 میلیون ریال، پروژه آب‌رسانی (یک دهنه ایستگاه پمپاژ، بهینه‌سازی چشمه، لوله‌گذاری و احداث مخزن) با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر طرح‌هایی هستند که در بخش مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.
به مناسبت هفته دولت و با همت دولت تدبیر و امید، 86 پروژه با اعتبار معادل 108میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان لاهیجان افتتاح می شود.
شهرستان لاهیجان با بیش از 167 هزار نفر جمعیت و 2 بخش مرکزی و رودبنه در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بخش مرکزی لاهیجان پنج مرکز دهستان، یکصد دهیاری، 140 روستا و 346 عضو شورا دارد.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.