به گزارش ایرنا، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آدربایجان غربی در این مراسم گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد به خاطر حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی است.
علی مصطفوی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درحالی جشن گرفته می شود که انقلاب وارد پنجمین دهه عمر پربرکت خود خواهد شد، افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی باید دستاورد های نظام را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین کرده و برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود.
وی ادامه داد: استکبار جهانی در 13 آبان امسال برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران خط و نشان می کشید تا راهپیمایی این روز با حضور کمرنگ مردم برگزار شود اما مردم پر رنگ تر از سال های گذشته به صحنه آمدند و نشان دادند که زمان شناس بوده و تشخیص می دهند که باید در این برهه، از نظام با تمام توان حمایت کنند.
وی افزود: برای این انقلاب ده ها هزار شهید تقدیم و اکنون این انقلاب به بی نظیرترین انقلاب ها در جهان تبدیل شده است از این رو باید قدر آن را پیش از پیش دانست و در راه تداوم و حمایت از آن کم نگذاشت.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام در جامعه گفت: استکبار جهانی و دشمنان وحدت ما را نشانه رفته و وقتی مشاهده می کنند مردم با شکوه هر چه بیشتر در مناسبت ها و مراسم ملی حضور پیدا می کنند و یا در جبهه های جنگ به طور گسترده حضور دارند و در راه نظام از جان و مال خود می گذرند، عصبانی می شوند.
وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه منشور گفت و گوی سیاسی از سوی وزیر کشور گفت: یکی از موضوعات این منشور گفت و گو است و هر چند که در داخل باهم اختلاف سلیقه داریم ولی باید با گفت و گو با همدیگر مسایل و مشکلات را حلاجی کرده و به راه حل رسید.
مصطفوی گفت: انتقاد لازمه تحرک و پویایی است اما نباید به توهین و تخریب منجر شود بلکه می تواند در چارچوب نظام و قانون زمینه پویایی و تحرک جامعه را فراهم کند.
وی با قدردانی از تلاش فرماندار سابق میاندوآب گفت: وی در طول خدمت خود منشا خدمات فراوانی در این شهر بوده و نقش مهمی در وحدت و انسجام مردم ایفا کرده که جای تقدیر دارد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات 'ناصر امیری' فرماندار قبلی میاندوآب در طول سه سال و نیم تصدی این مسوولیت تجلیل و 'مهدی قهرمانی' به عنوان بیست و هشتمین فرماندار این شهرستان و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید طی حکمی از سوی وزیر کشور معرفی شد.
قهرمانی متولد سال 1347 میاندوآب است و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی، فرمانداری تکاب و 6 سال بخشداری باروق از سوابق کاری وی است.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.