به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان میانه با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، گفت: این انقلاب مردمی بوده و با اتکا به مردم تداوم یافته است.
وی گفت: در سال جاری که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر از گذشته مورد هدف و طمع معاندین و دشمنان نظام قرار گرفته است، برنامه های دهه فجر باید پررنگ تر برگزار شود.
وی با بیان اینکه از اول انقلاب همه ساله شاهد توطئه های مختلف از سوی معاندین و دشمنان نظام بوده و هستیم، گفت: مردم همیشه در صحنه در برهه های مختلف از جمله در یوم الله 13 آبان، همایش پیاده روی اربعین حسینی و بویژه در ایام الله دهه فجر با حضور گسترده و پرشکوه خود تمامی این توطئه ها را نقش بر آب کرده اند.
فرماندار میانه به تغییر مواضع و تغییر شیوه های دشمنی با نظام اشاره کرد و گفت: القائات یاس و ناامیدی در بین مردم از جمله نفوذ در بین اصناف از روش های جدیدی است که دشمن برای کمرنگ کردن پشتوانه مردمی از نظام در پیش گرفته اما مردم مقاوم و همیشه در صحنه نظام از این توطئه نیز با سربلندی تمام عبور کرده و در یوم الله 22 بهمن ثابت خواهند کرد که هیچ دشمنی توانایی جدا کردن ملت از دولت را ندارد.
فرماندارمیانه در ادامه بر هماهنگی و تعامل دستگاه های شهرستان برای اجرای هرچه بهتر برنامه ها، فعالیت کمیته های روستایی در بخش ها با همکاری بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی، حضورمسئولین شهرستان درمراسم،ارسال به موقع برنامه ها و گزارش برنامه های اجرا شده به همراه مستندات به دبیرخانه ستاد، نصب بنر بر سردرب ادارات و نیز تلاش برای برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
وی برگزاری جشن مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی و برنامه های قرآنی در بین گروههای سنی مختلف از سوی ادارات مختلف را خواستار شد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی ها و ظرفیت ها برای اشتغالزایی در شهرستان، دیدار با امام جمعه و زنگ انقلاب در 12 بهمن، یادواره شهدای زینبیه و ثارالله و برنامه 9 دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان نیز از اولویت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار میانه همچنین اطلاع رسانی برای برگزاری برنامه استانی صدا و سیما در شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یکی از میادین اصلی شهر برای تبیین دستاوردها و عملکرد دولت در شهرستان و معرفی یک واحد تولیدی موفق بومی با توجه به شرایط حساس اقتصادی را خواستار شد و گفت: این برنامه در 17 دی سال جاری برگزار خواهد شد که حضور مردم شهرها و روستاها در این مراسم باید چشمگیر باشد.
مشایخی افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و انجام خدمات به مردم از جمله در مناطق محروم از سوی ادارات خدمات رسان مانند بهداشت و درمان را از دیگر برنامه های دهه فجر برشمرد و گفت: به برکت نظام با وجود تحریم ها و محدودیت ها شاهد انجام کارهای بزرگ و بسیاری از سوی دولت و یا با مشارکت مردم شهرستان هستیم.
/3071/7231
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.