به گزارش ایرنا، تور بزرگ دوچرخه سواری یگان های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، 25 آذر ماه از حرم مطهر امام راحل شروع شده و قرار است هشت هزار کیلومتر مسیر مرزی کشور را طی کند.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی روز شنبه در استقبال از این دوچرخه سواران با اشاره به اینکه این ورزشکاران پس از استان های البرز، قزوین، اردبیل و آذربایجان شرقی وارد آذربایجان غربی شده اند، گفت: حرکت این تور با عنوان چهل بهار به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت حضرت امام حسن عسگری (ع) آغاز شده است.
سرهنگ علی ابراهیمی ادامه داد: رکاب زنان بعد از گذر از نواحی مرزی کشور در 22 بهمن سال جاری به حرم امام خمینی (ره) بازمی گردند و در جشن چهل سالگی انقلاب با آرمان های امام و شهدا بیعتی دوباره می بندند.
وی اضافه کرد: تور بزرگ دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا اقتدار و نیروهای نظامی را به رخ دشمنان می کشد و نشان می دهد که سربازان این مرز و بوم پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند.
به گزارش ایرنا دوچرخه سواران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، از ارومیه تا سنندج رکاب خواهند زد.
تور دوچرخه سواری یگان های ویژه ناجا با نام ' چهل بهار' به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شعار' انقلاب اسلامی پیروز نبرد 40 ساله با آمریکا' و تجلیل از شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای نیروی انتظامی، برگزار می شود.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.