ماموستا محمد واوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از برخی مسوولان استانی، افزود: تعامل بین بخشی لازمه کار مدیریت است و باید در انتصاب ها نظر امام جمعه نیز اخذ و جایگاه وی حفظ شود.
وی بیان کرد: بنده روز گذشته از معرفی مدیر جدید برای آموزش و پرورش شهرستان بی اطلاع بودم و در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتم و این موضوع باعث می شود تا احساس شود که امام جمعه در حاشیه بوده است.
وی بیان کرد: در رابطه با برخی مسایل و اتفاق هایی که در سطح شهرستان صورت می‌گیرد، امام جمعه به عنوان آخرین شخص از موضوع خبر‌دار می‌شود.
وی با بیان اینکه امام جمعه این شهرستان در برخی از جلسات در برابر عمل انجام شده قرار می‌گیرد، افزود: امام جمعه پدر معنوی جامعه است و باید نقش پر‌رنگی را در خصوص عزل و نصب‌ها یا ارزیابی کارایی مدیران داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مسوولیت، کار دشوار و سنگینی است، گفت: مدیر قبلی آموزش و پرورش سردشت و مدیر جدید هر دو تعامل خوبی با دفتر امام جمعه دارند.
به گزارش ایرنا عصر روز گذشته/سه شنبه/ در آیینی نجم الدین سمیعی به عنوان مدیر آموزش و پروش سردشت معرفی و از خدمات مدیر سابق آن تجلیل شد.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.