به مناسبت روز دانش آموز زنگ ضد استکبار جهانی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس؛ راهپیمایی  13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، امام جمعه، فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، پلیس راه، اصناف، اتحادیه های صنفی، روسای ادارات شهرستان پردیس، بخشداران بومهن و جاجرود، رئیس، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن، شهرداران پردیس و بومهن و جمعی از مسولان شهری و شهرستان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا شرکت کنندگان این مراسم عموما دانش آموزان و مربیان مدارس بومهن، پردیس و جاجرود بودند که با فریادهایی چون مرگ بر فتنه گر و با در دست داشتن پلاکارد، ضد استکبار شعار سر می‌دادند .

در این مراسم دانش‌آموزان دختر و پسر از مدارس دولتی و غیردولتی پردیس  در کنار مسئولان حضور داشتند و پس از راهپیمایی در میدان امام خمینی( ره ) این شهر توسط خود دانش‌آموزان مراسم ویژه‌ای با هماهنگی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و ستاد ویژه ۱۳ آبان اجرا شد و مسئولان با سخنرانی خود و خاطرات دانش‌آموزان مبارز در انقلاب  این روز را گرامی داشتند.

امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان ‌پردیس نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور و مشارکت خوب مردم و دانش‌آموزان در این مراسم گفت: توطئه‌های دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار، مردم ایران را مصمم تر می کند تا در وحدت کامل و در کنار مسئولان نظام از آرمان‌های انقلاب حمایت کنند.

همچنین پیش از شروع مراسم حسنوند رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به همراه تعدادی از مسئولان بومهن و پردیس با حضور در مدرسه دولتی علامه طباطبایی با نواختن زنگ ضد استکبار جهانی در کنار دانش آموزان شعار ضداستکباری سر دادند.

 شهرستان پردیس 170 هزار نفر جمعیت و ۳۱ هزار دانش آموز دارد که به گفته رئیس اداره آموز و پرورش شهرستان امروز حدود ۶ هزار دانش آموز در این راهپیمایی حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.