به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار کرد: کارگران ایرانی باید با بالا بردن کیفیت کالای تولیدی از اقتصاد کشور حمایت کنند.
وی افزود: اگر رهبر در سال جاری بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرده اند در حقیقت از کارگر، کارفرما، کارخانه، تولید کننده و کارآفرین حمایت داشته اند.
وی گفت: با تلاش و کار باید جلوی نقشه های شوم دشمنان را بگیریم که این امر با خرید کالای ایرانی میسر خواهد شد.
وی روز کارگر، معلم و جوان را گرامی داشت و گفت: آماده ترین استعدادها در اختیار آموزش و پرورش است این امانت را حفظ و تربیت کنید، آینده کشور در اختیار معلمان است.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره و تصریح کرد: الگوی جوانان ما حضرت علی اکبر (ع) است و جوانان باید مراقب باشند شبکه های شیطانی آنها را از مسیر اصلی نظام منحرف نکند.
وی همچنین از آموزش و پرورش خواست تا جوانانی پاک، متخصص، متدین، عالم، آگاه، آینده نگر، مبتکر، مخترع، و خوش فکر به جامعه دینی تحویل دهد.
امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان با ماهواره ها و شبکه های نامرئی می خواهند جوانان را شکار کنند باید جوانانی تربیت کنیم که در مقابل این شیطنت ها مقاومت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین یقوبی با قدردانی از حضور تمامی آحاد جامعه در برنامه تشییع و ارتحال آیت الله حبیب الله مهمان نواز گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود این عالم ربانی را دارای سه صفت عالم با عمل، مردمی با صداقت خطاب کرده اند.
امام جمعه بجنورد افزود: همچنین در این پیام آمده بود ایشان در دوران انقلاب پیشگام و بعد نیز شریک تلخ و شیرین مردم این خطه بودند.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.