به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: امنیت مهمترین زیرساخت برای پیشرفت یک کشور است به خصوص اگر کشوری مورد تهدید جهان استکبار و محیط پیرامونی آن دچار آشوب امنیتی باشد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیروهای امنیتی و شرکت کنندگان در مسابقه بین المللی قرآن کریم در ایران اظهار کرد: وزارت اطلاعات خوش سابقه، موفق و مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
صفایی بوشهری بیان کرد: وزارت اطلاعات انقلابی است، انقلابی مانده و باید بماند و در مقابل تمام توطئه های درون و برون مرزی و عرصه های مختلف امنیتی و اقتصادی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود.
وی تصریح کرد: با وجود اینکه تخریب امنیت در راس برنامه های جهان استکبار است ولی نیروهای امنیتی چنان حماسه ای آفریده اند که امروز امنیت ایران اسلامی در این منطقه پرآشوب زبانزد است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: در شرایطی که گروههای تروریستی برای برهم زدن امنیت کشور تلاش می کنند نیروهای گمنام امام زمان (عج) با هوشیاری مانع موفقیت آنان شده اند.
وی با گرامیداشت سالروز ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان بعنوان یک اصل بنیادین و راهبردی در هر جامعه باید مورد احترام و عزت قرار گیرند.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: در شرایطی که جهان استکبار برای جوانان این سرزمین برنامه ریزی می کند باید این قشر از جمعیت تکریم و تمام امکانات مورد نیاز برای رشد و بالندگی آنها فراهم باشد.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: جوانان نقطه عطف یک کشور به شمار می روند که برای آینده این نظام باید تربیت شوند.
وی با گرامیداشت 11 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس بر ضرورت استفاده از نعمت کرانه ای و پس کرانه ای آن به نحو مطلوبی استفاده شود.
صفایی بوشهری همچنین با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم گفت: تکریم مقام معلم و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در جامعه ضروری است.
وی تاکید کرد: همه مسئولان و خیران باید در کنار آموزش و پرورش قرار گیرند.
6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.