مجتبی آمر کاشی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرهنگیان تا 30 آذر ماه 96 فرصت دارند تا در چهاردهمین جشنواره علمی – فرهنگی سراسری فرهنگیان بسیجی شرکت کنند.
وی اظهار کرد: فرهنگیان می توانند آثار شان را در قالب مقاله ، ادبیات ' شعر- داستان کوتاه' ،کاریکاتور عکس ' موبایل و دوربین 'و گرافیک ' پوستر- عکس نوشته ' به صورت فایل الکترونیک تهیه کنند.
وی محورهای این جشنواره را آموزش و پرورش مسیر پیشرفت کشور ، الزامات و چالشها، معلم و تربیت نسل طراز شهیدحججی،الزامات و راهکارها، سبک زندگی خانواده و نقش تربیتی آن در پرورش نوجوانان دفاع مقدس، چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی و نقش آموزش و پرورش و معلم در کنترل یا کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان ذکر کرد.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش البرز از موانع و راهکارهای اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، چشم انداز نظام تعلیم و تربیت پس از اجرایی شدن سند تحول بنیادین، وظایف و مسئولیت های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال ، نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقاء نظام و تعلیم و تربیت، چگونگی ایجاد عزم ملی برای ارتقاء جایگاه آموزش وپرورش و در اولویت قرارگرفتن آن به عنوان دیگر محورهای این جشنواره یاد کرد.
آمر کاشی اضافه کرد: آموزش تفکر محور»درنظام تعلیم وتربیت کشور؛چالش ها،راهبردها و راهکارها و راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ و تفکربسیجی در نظام تعلیم وتربیت کشور را از محورهای دیگر این جشنواره علمی - فرهنگی نام برد.
وی گفت: فرهنگیان بسیجی آثارشان را به صورت مستقیم به کانون های بسیج فرهنگیان در استان تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cbo.ir مراجعه کنند.
استان البرز حدود 50 هزار معلم شاغل و بازنشسته دارد.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.