«محمد وکیلی» روز پنجشنبه پس از باخت تیمش مقابل پیام خراسان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اغلب کارشناسان والیبال به خوبی می دانند که بازیکنان زیر 18 سال درنای ارومیه والیبالیست هایی هستند و اولین سال حضور خود در لیگ برتر تجربه می کنند؛ آنان در مقابل ستاره هایی به میدان می روند که سابقه بیش از یک الی 2 دهه در این رقابت را دارند.
وی بیان کرد: در هر بازی تجربه جدیدی برای بازیکنان با انگیزه ام رقم می خورد و مطمئن هستم آنان در چند سال آینده به بازیکنان تزار اول ایران تبدیل می شوند؛ همانگونه که مرتضی شریفی و صابر کاظمی با 19 سال سن هم اکنون در لیگ های اروپایی همچون ایتالیا و ترکیه توپ می زنند.
وی ادامه داد: خوب بازی کردن بسیار مهم تر از نتیجه گرایی است و اگر واقع گرا باشیم باید قبول کنیم که مجموع هزینه های تیم درنای ارومیه مساوی با پول یک بازیکن شاغل در سایر تیم های حاضر در لیگ برتر است.
سرمربی تیم والیبال درنای ارومیه گفت: به طور مثال تیم ما در ترکیب کادر فنی خود فاقد پزشک و آنالیزور است و بازیکنان نوجوان این تیم با کمترین امکانات و پایین ترین توقع بهترین عملکرد را در لیگ برتر کشور داشته اند.
وکیلی در خصوص نحوه عملکرد تیمش مقابل پیام خراسان، بیان کرد: صرف نظر از نتیجه از عملکرد خیره کننده بازیکنانم مقابل نماینده خراسان راضی هستم و به تک تک آنان افتخار می کنم.
وی ادامه داد: بازیکن سازی برای آینده از اهداف اصلی در تشکیل تیم درنای ارومیه است و در این راستا انتخاب و تربیت بازیکنان بلند قامت با فیزیک بدنی خوب و استعداد فنی بالا یکی از فاکتورهای مهم است که با گذشت زمان تجربه و تمرین نیز آن را کامل تر می کند.
وکیلی، حضور مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در حاشیه دیدار تیم درنا و پیام و اهدای گل به سرمربیان هر 2 تیم را اقدامی پسندیده بر شمرد که می تواند اتحاد و همدلی را در بین تیم های همشهری بیشتر کند.
وی تماشاگران ارومیه ای را سرمایه های اصلی والیبال این شهر عنوان کرد و افزود: هواداران با حضور در بازی های خانگی و تشویق های بی امان و روحیه بخش خود انگیزه مضاعفی به بازیکنان هر 2 تیم شهرداری و درنای ارومیه می بخشند.
به گزارش ایرنا تیم والیبال درنای ارومیه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر و در دیدار خانگی و بسیار نزدیک مقابل پیام خراسان باخت، تا هشتمین شکست پیاپی خود را تجربه کرده باشد.
تیم والیبال درنای ارومیه در هفته هشتم از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز در دیداری خارج از خانه مقابل تیم صدرنشین شهرداری ورامین مغلوب شد.
این تیم با قبول هشت شکست متوالی همچنان به همراه تیم شهرداری ارومیه در قعر جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
80 درصد ترکیب تیم درنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های زیر 18 سال شهر ارومیه هستند.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 مصر است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.