مرتضی اصغری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد افزود: یکی از بزرگترین مطالبات مردم سلماس از دولت بازگشایی مرز کوزه رش است که از آقای وزیر تقاضا داریم این موضوع را پیگیری کند.
وی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک سلماس و قرار گرفتن آن در مسیر راه آهن، بازگشایی مرز کوزه رش می تواند در رفع مشکلات مردم نقش بسزایی داشته باشد.
فرماندار سلماس، تکمیل بیمارستان نیمه کاره این شهرستان را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: تکمیل این بیمارستان امری حیاتی برای سلماس است، زیرا شاخص تخت در این شهرستان زیر یک عدد است و نیازمند اتمام ساخت این بیمارستان در سلماس هستیم.
اصغری افزود: پتانسیل های کشاورزی و دامداری،سد های زولا و دریک،تولید مجسمه های پلی استر در بیش از 100 کارگاه روستای مافی کندی، شهرک صنعتی سلماس که برند آن کارخانه های درب سازی با بیش از ٦٥نمایندگی فروش در شهرهای مختلف کشوراست، را داراست.
وی احداث کارخانه های بسته بندی و سورتینگ را از دیگر خواسته های مردم این شهرستان از رییس جمهوری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، مردم سلماس یک بسته شامل خواسته ها و مطالبات مردم سلماس با ١٤ نامه به وزرا با امضای مسئولان را در ادامه این جلسه تقدیم وزیر ارتباطات کردند تا هیئت دولت با مطالعه دقیق این بسته بر خواسته ها و مطالبات مردم سلماس جامه عمل بپوشانند.
در سفر یک روزه رییس جمهوری و هیات همراه به آذرابیجان غربی 10 طرح بزرگ در حوزه های بهداشتی درمانی، گازرسانی، آبخیزداری، فرودگاه، راه آهن نیروگاه سیکل ترکیبی با هزینه 9 هزار و 971 میلیارد ریالی افتتاح و 2 طرح در بخش های آبخیزداری و گازرسانی روستایی به ارزش 486 میلیارد ریالی کلنگ زنی می شود.
8137/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.