علیرضا ملامحمدی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح دی کلینیک ارومیه در چهار هزار مترمربع، توسعه بیمارستان شهید مطهری با زیربنای 6 هزار مترمربع، آزمایشگاه مرجع با 104 تخت بستری و راه آهن ارومیه - مراغه از جمله این طرح هاست.
وی بیان کرد: در این سفر گازرسانی به 200 روستا و شهر سرو نیز افتتاح می شود و 469 خانوار از عواید آن بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا، عملیات احداث آزمایشگاه رفرانس یا مرجع ارومیه با زیربنایی در حدود 6 هزار مترمربع از سال 1386 آغاز شده ولی به علت مشکلات اعتباری و مشکلات فنی، متوقف شده بود؛ این آزمایشگاه در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به آذربایجان غربی افتتاح می شود.
مجتمع درمانگاهی کلینیک تدبیر ارومیه نیز در 18 طبقه و زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای 26 هزار مترمربع احداث شد؛ در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی هم کلینیک های تخصصی احداث شده که همه به صورت آنلاین به مجتمع تدبیر وصل شده است.
فاز توسعه بیمارستان شهید مطهری ارومیه در 6 هزار مترمربع زیربنا ساخته شده است و با راه اندازی این فاز 104 تخت به جمع تخت های بیمارستانی آذربایجان غربی افزوده می شود.
راه آهن مراغه - ارومیه دارای طول 182 کیلومتر بوده که 98 کیلومتر آن در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.
بیش از پنج هزار و 131 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده که افزون بر چهار هزار میلیارد ریال آن در دولت تدبیر و امید بوده است.
7125/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.