فرمانده سپاه پاسداران بوکان روز دوشنبه در آیین بدرقه این دانش آموزان به خبرنگار ایرنا گفت: این دانش آموزان از یادمان های شهدای مهاباد و نقده بازدید می کنند.
سرهنگ حسین جمشیدی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را حفظ منزلت و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد تعامل بین نوجوانان نسل امروز و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و ادامه داد: این افراد ضمن بازدید از یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی با آرمان های والای شهدا پیمانی دوباره خواهند بست.
به گزارش ایرنا، برنامه های فرهنگی، برگزاری مسابقات، فرهنگی و هنری و توزیع محموله های فرهنگی از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور این شهرستان است.
آذربایجان غربی جزو استان های مقصد برای کاروان های راهیان نور شمال غرب کشور به شمار می رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان باعث شده است تا سالانه هزاران نفر از استان های همجوار از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.
یادمان های شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین و بلفت سردشت، یادمان شهید بروجردی و شهید امینی مهاباد، شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر جزو یادمان های مهم آذربایجان غربی است که سالانه پذیرای زایران کثیری از اقصی نقاط کشور است.
امسال2هزار و 500 نفر از دانش آموز پسر و دختر بوکان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.