به گزارش ایرنا ایرج شجاعی روز سه شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با اعلام آمادگی برای استقبال از این کاروان ها، افزود: کاروان های اعزامی از سراسر کشور به شهرستان مهاباد از یادمان شهید خلبان حیدری، یادمان شهید امینی و محل کار شهید کاوه بازدید خواهند کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر بازدید کاروان راهیان نور از یادمان شهیدان، حضور آناندر مناطق گردشگری از جمله غار سهولان نیز پیش بینی شده است.
شجاعی با بیان اینکه هدف از بازدید کاروان های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های حال و آینده است، گفت: کاروان راهیان نور فرصت خوبی برای آشنایی جوانان و اقشار مختلف جامعه با روحیه شهادت طلبی و دفاع از کیان کشور است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی جزو استان های مقصد برای کاروان های راهیان نور شمالغرب کشور به شمار می رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان موجب شده است تا سالانه بیش از 200 هزار نفر از استان های همجوار آذربایجان غربی از مناطق عملیاتی این استان بازدید کنند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت جزو مناطق جنگی شمالغرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و دارای بیش از 46 هزار بسیجی در حدود 130 پایگاه شهری، روستایی، محلات و دانش آموزی است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.