به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر خدایاری در بازدید از دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه با تاکید بر اینکه در واگذاری مراکز علمی به بخش خصوصی باید حساسیت زیادی داشته باشیم، بیان کرد: در واگذاری مراکز علمی به بخش خصوصی نباید تنها به سودآوری طرح توجه کرد و بلکه باید مباحث حاکمیتی نیز در اولویت بررسی قرار گیرد.
وی حرکت عجولانه در واگذاری دانشگاه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی را نادرست عنوان کرد و افزود: واگذاری این دانشگاه به بخش خصوصی باید منجر به توسعه کیفی این دانشگاه شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگ و هنر می تواند با اقدامات تخصصی خود باعث ایجاد پیوند فرهنگی میان دانشگاه و جامعه شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی کوچک سازی دولت را یکی از ضرورت های لازم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و بیان کرد: باید توجه کرد که این کوچک سازی به افت کیفیت قسمت های واگذار شده منجر نشود.
حجت الاسلام خدایاری با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه ظرفیت پذیرش بیش از پنج هزار دانشجو را دارد، افزود: می توان با واگذاری این دانشگاه به بخش خصوصی متخصص، توسعه کیفی و کمی را رقم زد.
یوسف پیربداقی رییس دانشگاه علم و هنر ارومیه نیز با تشریح وضعیت فعلی امکانات فیزیکی این دانشگاه، گفت: دانشگاه فرهنگ و هنر می تواند در شناساندن ظرفیت های فرهنگی آذربایجان غربی پیش رو باشد.
به گزارش ایرنا، دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه از اواسط دهه 80 فعالیت خود را آغاز کرده است.
رشته های فرهنگی و هنری در این دانشگاه آموزش داده می شود.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.