فرماندار ماکو گفت: بازارچه های مشترک ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد رونق اقتصادی در دو سوی مرز ایران و ترکیه است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، در دیدار اعضای اتاق بازرگانی دوغوبایزید ترکیه با فرماندار ماکو که با هدف بررسی مسائل و مشکلات و همچنین ارائه راهکارهای مناسب جهت افزایش مراودات مرزنشینان دو سوی مرز، صورت گرفت، شاهین علیزاده با اشاره به حسن همجواری و اشتراکات قومی و مذهبی دوکشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه گفت: با تعاملات خوبی که میان مسئولین دوکشور در سطوح مختلف حاکم است توانسته ایم به موفقیت های خوبی دست یابیم. 
فرماندار ماکو با بیان اینکه بازارچه های مشترک ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد رونق اقتصادی در دو سوی مرز است افزود: مسئولین و تجار محلی دو کشور باید درکنار سایر مسئولین به تحقق اهداف ایجاد بازارچه های مرزی مشترک کمک نمایند، تا همه از مزایای آن منتفع شوند. 
علی افه رئیس اتاق بازرگانی دوغوبایزید ترکیه هم در این دیدار بر افزایش همکاری های مسئولین و بازرگانان دو کشور در راستای ایجاد رونق اقتصادی و کسب و کارهای جدید تاکید نمود. 
وی افزود: در حال حاضر سیاست دولت ترکیه احیاء بازارچه های مشترک و ایجاد غرفه های تجاری بمنظور تحقق توافقات مقامات عالی دوکشور در خصوص افزایش حجم مبادلات تجاری است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.