به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح خانه معلم روستای کولتپه و احداث پل بین روستایی سویناس است که با حضور فرماندار مهاباد، فرماندهان نظامی و جمعی از مسوولان این شهرستان افتتاح شد.
مسوول بسیج سازندگی سپاه مهاباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: خانه معلم روستای سویناس در مدت زمان 6 ماه با مساحت 80 مترمربع و 400 میلیون ریال هزینه به اتمام رسیده است.
سرهنگ جواد تقی زاده ادامه داد: پل بین روستایی سویناس نیز با ابعاد 5 در 15 متر در مسیر اصلی این روستا احداث شده و آماده استفاده شهروندان روستاهای اطراف است.
وی اضافه کرد: اعتبار این طرح ها از منابع طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی قرارگاه حمزه سیدالشهدا تامین شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دفاع مقدس امسال، بیش از 42 عنوان برنامه محوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهاباد برگزار می شود.
یادواره شهدا، سرکشی از خانواده های شهدای دفاع مقدس، دیدار نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه، به صدا درآمدن زنگ مدرسه و افتتاح طرح های عمرانی از برنامه های شاخص این هفته است.
در 31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد؛ به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام 31 شهریور تا 6 مهر هر سال به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.