به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح تکاب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امروز به مدد رشادت ها و جانفشانی های نیروهای مسلح و رزمندگان غیور کشورمان، جمهوری اسلامی ایران به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.
وی بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح موجب شده است تا جمهوری اسلامی ایران در تمام تحولات منطقه نقش محوری و برتر داشته باشد.
حجت الاسلام برادری با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امروزه آمریکا را وادار به اصرار به مذاکره کرده است، افزود: ملت ایران به پشتوانه توان دفاعی نیروهای مسلح بیش از 220 هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی کردند تا در مقابل زورگویان و ظالمان جهان سرخم نکنند.
وی اضافه کرد: ملت ایران و نیروهای مسلح جان بر کف کشورمان به دشمنان نظام اجازه ندادند به انقلاب اسلامی نوپا ضربه بزنند و امروز نیز اقتدار نیروهای مسلح، دشمنان نظام هراسان و وحشت زده کرده است.
امام جمعه تکاب با بیان اینکه صلابت و اقتدار نیروهای مسلح از خون پاک شهیدان حراست و صیانت می کند، گفت: ملت ایران با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح این برهه حساس را نیز پیروزمندانه پشت سر خواهند گذاشت و دشمنان نظام را مایوس خواهند کرد.
وی با اشاره به حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز افزود: دستان ناپاک دشمنان نظام در 40 سال گذشته به خون جوانان رشید ایران اسلامی آلوده بوده اما با توکل به عنایات خداوند و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.
به گزارش ایرنا، در این مراسم نیروهای مسلح از جمله نیروهای بسیج، سپاه و نیروی انتظامی و یگان های خودرویی به اجرای رژه و حرکت های رزمی پرداختند.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.