به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی ری شهری روز سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان های ویژه نیروی انتظامی اظهار داشت: با هدایت ها و راهنمایی های خردمندانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، توطئه های دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام خواهند ماند.
وی با بیان اینکه اولین نیروی نظامی تاریخ اسلام در زمان حضرت علی (ع) شکل گرفت، افزود: ایشان در دوران کمتر از پنج سال حکومت پر برکت خود، سپاهی با عنوان « شرطه الخمیس» تشکیل داد و در تاریخ تعداد این نیروی نظامی حدود پنج تا 6 هزار نفر گزارش شده است.
ری شهری ادامه داد: تبدیل دشمن به دوست از سیاست‌های امنیتی امیرالمومنین (ع) بود چرا که ایشان معتقد بودند؛ اگر کسی دشمن خود را اصلاح کند به تعداد دوستانش می افزاید.
وی تصریح کرد: حضرت علی(ع) هیچگاه آغاز کننده درگیری و و جنگ نبود اما اگر دشمن دست از پا خطا می کرد، با قدرت تمام با او مقابله می کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) یادآور شد: حضور نیروهای زبده، مومن و انقلابی در یگان های ویژه در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مایه خرسندی و امیدواری است و در این راه تلاش های فراوانی برای حفاظت از کیان جمهوری اسلامی شده است.
سردار حبیب‌الله جان نثاری جانشین فرماندهی یگان ویژه ناجا، مسئول عقیدتی تیپ دوم یگان ویژه و جمعی از فرماندهان یگان های ویژه نیروی انتظامی امروز سه شنبه با آیت الله محمد محمدی ری شهری دیدار کردند.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.