به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی، دین و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد و توانست کشوری مقتدر را با اقتدا به رسم حکومتی انبیا پایه ریزی کند.
وی ادامه داد: حفظ تمامیت ارضی در طول جنگ تحمیلی از افتخارات انقلاب اسلامی بود و در آن دوران هشت ساله به دنیا ثابت کردیم که مقتدرانه حضور داریم و از کشورمان دفاع می کنیم.
وی بیان کرد: تمام این اقتدار در سایه دین اسلام است و تنها با اقتدا به امیرالمومنین علی (ع) به دست می آید.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: نسل های آینده باید بدانند و متوجه باشند که مردم از جان خود گذشتند تا این مملکت و دین اسلام حفظ شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را در طول سال های متمادی به اثبات رسانده و در تمامی صحنه های حساس کشور حضور داشته اند.
وی افزود: مردم نیز همراهی مقتدرانه ای را در طول هشت سال جنگ تحمیلی داشتند و مملکت را از دست اجانب حفظ کردند.
وی بیان کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) باعث شد که عزاداری ها بسیار منظم و باشکوه برگزار شود و مسوولان هیات ها دقت داشته باشند که نقاط قوت و ضعف را برای سال های بعد شناسایی کنند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.