نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کتاب بهترین راه انتقال معلومات افراد به یکدیگر است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیت‌الله سید علی اکبر قریشی طی بازدید از نمایشگاه کتاب ارومیه گفت: تمام معلومات مردم در این کتاب‌هایی است که عرضه می‌شوند خداوند مردم را طوری خلق کرده که هر آنچه معلومات دارند به قلم آورده و این اطلاعات را به دیگران نیز منتقل کنند. 
وی ادامه داد: این ویژگی در تمام انسان‌ها مشترک است که علاقه دارند دانسته‌های خود را به دیگران نیز منتقل کنند و از تمام امکاناتی که دارد استفاده می‌کنند تا هر آنچه در ذهن خود دارند به دیگران نیز منتقل کنند که یکی از بهترین راه‌های انتقال این مفاهیم به وسیله کتاب می‌باشد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: توانایی نوشتن کتاب یکی از نعمت‌های خداوند است که به نویسنده کتاب داده می‌شود و باید قدر این موهبت خدادادی را دانست.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌های‌ کتاب افزود: تمامی کتاب‌های موجود معلومات نویسندگانی است که در پی انتقال مفهوم و معلوماتی به مخاطبان می‌باشد که برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصتی است تا حجم زیادی از این کتاب‌ها در معرض استفاده عموم مردم قرار گیرد و دانش مکتوب به اشتراک گذاشته شود.   آیت الله قریشی تصریح کرد: اگر واقعا کتابخوان باشیم و تنها مقداری از زمان خود را در طول روز به خواندن کتاب اختصاص دهیم گسترش روحی بسیاری پیدا خواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.