معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از فروش 400 میلیون تومان بن کتاب در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه تا به امروز خبرداد.

مسعود بابازاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه بااشاره به ارائه بن 20 درصدی در این نمایشگاه تصریح کرد: تا به امروز 400 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه به فروش رفته است.

وی با اشاره به حضور 154ناشر در شانزدهمین دوره نمایشگاه های کتاب ارومیه گفت: 14 ناشر از آذربایجان غربی و 140 ناشر نیز از سایر استانها کتاب های خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

بابازاده ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 60 هزار جلد کتاب در 180 غرفه در زمینه های مختلف عرضه شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با گذشت 5 روز از برگزاری این نمایشگاه استقبال را بی نظیر دانست و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به جرات می توان گفت میزان استقبال از این نمایشگاه بیش از 50 درصد است.

وی با اشاره به اینکه همزمانی شانزدهمین نمایشگاه کتاب با نمایشگاه فروش پاییزه زمینه استقبال را بیشتر کرده است افزود: براساس نظر سنجی انجام شده بیش از 70 درصد مردم از محل برگزاری و امکان دسترسی به این نمایشگاه رضایت داشتند.

به گزارش ایسنا؛ شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از 20 شهریور تا 25 این ماه در محل نمایشگاه دائمی پارک جنگلی برپااست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.