کاظم زوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد تقاطع غیرهمسطح در 42 کیلومتر کمربند بیرونی شهر ارومیه به تدریج احداث و وارد حوزه ترافیکی می شود.
وی اضافه کرد: برای احداث کمربندی دوم شهر ارومیه 9 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که باید با استفاده از درآمدهای شهری تامین شود.
وی بیان کرد: در حال حاضر فاز نخست کمربندی دوم شهر ارومیه به طول هفت کیلومتر از ابتدای مسیر جاده سرو تا جاده انهر در دست اجراست.
معاون زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه همچنین از مراحل پایانی احداث کمربند میانی این شهر خبر داد و گفت: این رینگ نیز با احداث 15 تقاطع غیرهمسطح در 23 کیلومتر طول، اجرایی شده است.
زوار ادامه داد: تنها تقاطع غیرهمسطح آذربایجان غربی در این مسیر باقیمانده که فاز نخست آن نیز به بهره برداری رسیده و فاز بعدی آن با سرعت در حال احداث است.
وی افزود: در اجرای تقاطع غیرهمسطح آذربایجان، 48 فقره زمین با مساحت تقریبی 10 هزار مترمربع آزاد سازی صورت گرفته که میزان قابل توجهی است.
به گزارش ایرنا، کمربندی دوم ارومیه با هدف کاهش ترافیک درون شهر و تسهیل در عبور و مرور ساخته می شود؛ این کمربندی مکمل کمربندی میانی شهر ارومیه به شمار می رود.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.