به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در دیدار با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه رعایت قانون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر در دستگاه های دولتی ضروری است، بیان کرد: تشکیل این کمیته ها در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال، رفاهی و خدمات درمانی می تواند زمینه ساز توسعه منطقه ای باشد.
وی افزود: در جلسات مختلف مشکلاتی در رابطه با تحصیل و درمان خانواده های شهدا و ایثارگران مطرح می شود که باید به سرعت رفع شود.
استاندار آذربایجان غربی امنیت موجود در کشور را حاصل جانفشانی های شهدا و ایثارگران دانست و بیان کرد: حیثیت و موجودیت نظام جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و تلاش های رزمندگان و ایثارگران است.
شهریاری با اعلام اینکه بیش از 90 درصد گلزار شهدا در آذربایجان غربی ساماندهی شده، گفت: طبق گزارش رسیده، 10 درصد باقیمانده نیز مربوط به گلزار شهدا در روستاهاست که باید به اتمام برسد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر پنج هزار دانشجوی خانواده شهدا و ایثارگر در آذربایجان غربی در حال تحصیل هستند که یکهزار و 589 نفر از سال 1394 تاکنون از تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی بهره مند شده اند.
مردم آذربایجان غربی 12 هزار شهید، 19 هزار جانباز و 2 هزار آزاده تقدیم دفاع از کیان اسلامی کرده اند؛ همچنین 125 هزار نفر ایثارگر و رزمنده و خانواده آنان در این استان وجود دارد که همیشه در همه صحنه ها به صورت گسترده حضور دارند.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.