بابک شریفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درخواست شهروندان از شهرداری در خصوص ساماندهی گورستان‌های متروکه، افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی ساماندهی گورستان‌های متروکه است که امیدواریم با همکاری مستمر بین شهرداری، شورای اسلامی شهر و اداره اوقاف و امور خیریه بتوانیم در راستای تحقق مطالبات مردم قدم‌های ارزشمندی را برداریم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر و در محدوده داخل شهر اسکو هفت گورستان قدیمی وجود دارد که به دلیل متروکه بودن کارکرد خود را از دست داده اند و چون با روند توسعه شهری در داخل محدوده های اصلی شهر واقع شده اند، لازم است نسبت به تجمیع آنها اقدام شود.
شریفی با بیان اینکه شهرداری اسکو با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق کم برخوردار در روند خدمات رسانی تلاش می کند، گفت: مناطق کم برخوردار کانون توجه پروژه های شهرداری است و در توزیع و ارایه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر تبعیضی قایل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه و حتی بیشتر خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین کرده است.
وی اضافه کرد: برای تسریع و تکمیل پروژه های سطح شهر در کنار پیگیری های صورت گرفته شده، جلساتی را نیز با مسئولان شهری و استانی داریم تا بتوانیم در کنار تسریع خدماتی که به شهروندان ارایه می شود نه تنها کیفیت مدنظر قرار گیرد بلکه مدت زمان احداث و بهره برداری را نیز کاهش دهیم.
شریفی ادامه داد: برخی مناطق شهر از لحاظ زیرساخت های اولیه با مشکلاتی روبرو هستند و در برنامه های آتی شهرداری و شورای اسلامی شهر، یکی از اولویت های ما این مناطق خواهد بود که امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح و مدون در آینده شاهد رفع مشکلات موجود در این مناطق شهری باشیم.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.