به گزارش ایرنا، جان توشاک روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با سایپا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازیکن محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم، افزود: قبل از هر چیزی به تیم خودم فکر می کنم و به همین خاطر بیشتر از اینکه نگران تیم حریف باشم نقاط ضعف و قوت تیم خودم برایم اهمیت دارد‌.
وی تاکید کرد: در حال حاضر سعی می کنیم مشکلات تیم خودمان را برطرف کنیم زیرا که هفته قبل بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و از این رو در طول هفته تمرکز کردیم تا در بازی فردا به پیروزی دست پیدا کنیم.
وی اظهار کرد: سیستمی که ما در 3 هفته اخیر داشتیم از روز اول روی آن تمرین کردیم‌ حتی ‌در ترکیه بازی های دوستانه را بدون مهاجم بازی کردیم.
توشاک ادامه داد: هفته پیش گل های بدی خوردیم و تمامی امید ما به بازی فرداست که به پیروزی برسیم، وقتی تیم اشتباهات فردی داشته باشد بدون توجه به سیستم تیم نتیجه نمی ‌گیرد.
وی درباره عملکرد محسن فروزان گفت: به دروازه بان تیم اعتماد دارم و معتقدم او دروازه ‌بان خوبی بوده و به داشتن او افتخار می‌ کنم.
سرمربی ولزی تراکتورسازی افزود: ما وقتی از ترکیه برگشتیم 6 بازیکن جدید به تیم ما اضافه شدند و این مشکل ما بود که بازیکنان جدید از نظر بدنی با بقیه متفاوت بودند زیرا که بازیکنان ملی ‌پوش ما بازیکنان با تجربه و خوبی هستند ولی 4 هفته از بازیکنانی که کنار ما تمرین کردند عقب تر هستند.
وی تاکید کرد: ما باید سخت کار کنیم تا این بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شوند.
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره حضور تماشاگران در بازی فردا عنوان کرد: زمانی که شما در خانه بازی دارید یک چالش جدید را تجربه می کنید و این برای ما بسیار شیرین است و می تواند تجربه خوبی باشد از این رو ما نیاز داریم که از بازیکنان تیم تراکتورسازی حمایت شود تا به نتایج مورد نیاز دست یابیم.
به گزارش ایرنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل تاخیر پرواز به نشست خبری قبل از بازی تیمش با تراکتورسازی نرسید.
تیم تراکتورسازی فردا جمعه بیست و ششم مرداد ماه از ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم فوتبال سایپا کرج خواهد بود.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.