به گزارش ایرنا، حمید شکری روز شنبه در نشست هماهنگی راه اندازی مرکز حمایت از سرمایه گذاری و توسعه مراغه افزود: زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از اهداف این مرکز مهم اقتصادی است.
وی ادامه داد: حذف پیچ و خم های اداری با هدف تسهیل در امر سرمایه گذاری با حضور و مشارکت دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و بخش های خصوصی از رویکردهای این مرکز حمایت از سرمایه گذاری خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به حضور مدیران دستگاه ها در کمیته ها و کارگروه های تخصصی، استعلام و اخذ مجوزهای لازم برای سرمایه گذاری در قالب بسته های سرمایه گذاری از طریق این مرکز انجام می شود.
وی گفت: این مرکز باید مشوقی برای سرمایه گذاری و رونق تولید و اقتصاد با تکیه بر داشته ها و پتانسیل های داخلی منطقه و شهرستان باشد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب این شهرستان در عرصه های مختلف، کارگروه های فنی و تخصصی در زمینه های کشاورزی، صنعت و گردشگری تشکیل و اقدامات و برنامه ریزی های مدون و موثری برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی انجام خواهد شد.
شکری ادامه داد: بر این اساس زمینه های سرمایه گذاری در این شهرستان توسط دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شنسایی و برای سرمایه گذاری معرفی می شود.
وی اضافه کرد: با تشکیل کمیته های فنی و طرح و برنامه و کارگروه های زیرمجموعه این کمیته ها، در روزهای آینده شاهد فعالیت این مرکز خواهیم بود.
شهردار مراغه نیز در این نشست با اشاره به عزم مدیریت شهری برای حضور فعال در عرصه سرمایه گذاری شهری گفت: هم اکنون 20 بسته پیشنهادی به صورت مدون در این مجموعه آماده سرمایه گذاری شده است.
محمدرضا احمدی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده حمایت از طرح های سرمایه گذاری و فراهم کردن زیرساخت ها برای این منظور است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.