دوچرخه‌سوار تبریزی تیم ملی گفت: حریفان آسیایی از لحاظ تجهیزات فنی شرایط بهتری نسبت به ما دارند، ، اما با این حال چیزی کم نمی‌گذاریم و با بهترین آمادگی راهی جاکارتا می‌شویم.

میرصمد پورسیدی در گفت‌وگویی در رابطه با شرایط آماده‌سازی تیم ملی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: تاکنون اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. همه با انگیزه تمرین می‌کنند و تنها آروین گودرزی است که یک مقدار مصدومیت دارد و امیدواریم زودتر برسد.

وی ادامه داد: آخرین مرحله اردو در گلستان برگزار می‌شود. تاکنون در آنجا تمرین نداشتیم و آنطور که شنیده‌ایم آب و هوایی شبیه جاکارتا دارد و می‌تواند کمک کند. نه به خاطر اینکه چون تبریزی هستم بگویم، اما واقعا تبریز شرایط اردویی خوبی دارد و در مرحله قبل نیز میزبانی خوبی داشتند. در بخش پیست و جاده همه چیز فراهم است.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سئوال که شرایط حریفان را در بازی‌های آسیایی چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: همه تیم‌ها تمرین و تلاش می‌کنند و کسی بیکار ننشسته است. حریفان از لحاظ تجهیزات و اردویی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و مشکلاتی که ما داریم را ندارند، اما با این حال چیزی کم نمی‌گذاریم و با بهترین آمادگی راهی جاکارتا می‌شویم.

پورسیدی در مورد اینکه می‌تواند مدال‌های دوره قبل را تکرار کرد یا خیر، گفت: در دوره قبل در هر دو ماده استقامت مدال گرفته بودیم و امیدوارم امسال حداقل یکی از آنها را تکرار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.