وضعیت نگران کننده تیم‌ملی بسکتبال با آسیب دیدگی حدادی و غیبت‌های صمد

دو بازیکن تاثیرگذار تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی و انجام کارهای شخصی فعلا در اردو حضور ندارند و با این شرایط نگرانی ها برای بازی‌های آسیایی بیشتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ،  تیم ملی بسکتبال کشورمان در حالی خود را برای حضور در بازی های آسیایی آماده می‌کند که وضعیت فعلی این تیم نگرانی‌ها را برای این رقابت‌ها بیشتر کرده است.

طبق نظر کارشناسان ایران یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، اما با آسیب دیدگی حامد حدادی و غیبت‌های صمد نیکخواه بهرامی در اردو شرایط را متفاوت کرده است.

حامد حدادی که ستون اصلی تیم ملی محسوب می‌شود مدت‌ها است از ناحیه آشیل پا درد دارد و آنطور که اعلام شده او اردوی چین را ترک و برای درمان به تهران بازگشته است. الماس بسکتبال ایران در ترونمنت اول چین هم آنطور که باید در ترکیب تیم ملی نتوانست حضور پیدا کند و حالا باید دید روند درمانی او در تهران به کجا می‌رسد.

از سوی دیگر صمد نیکخواه بهرامی که پس از یکی دو سال دوری، امسال به تیم ملی بازگشته بود، صحبت‌های زیادی در مورد ادامه کار او در تیم ملی به گوش می‌رسد و غیبت او در تورنمنت چین با وجود بودن نامش در فهرست تیم ملی، شائبه‌های زیادی را به وجود آورده است.

گفته‌ می‌شد او در تورنمنت دوم چین به سایر ملی پوشان اضافه می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد. هرچند همه ملی پوشان یکی از آرزوهایشان کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی است و صمد نیز بارها این موضوع را در مصاحبه‌های خود گفته است، اما در گوشه و کنار صحبت‌هایی می‌شود که شاید او در بازی‌های آسیایی هم حضور نداشته باشد.

تیم ملی بسکتبال شنبه هفته آینده به تهران باز می‌گردد تا آخرین مرحله اردوی خود را در تهران برگزار کند و باید دید فهرست 12 نفره مهران شاهین‌طبع برای بازی‌های آسیایی به چه شکل خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید