به گزارش ایرنا، سیده زهرا طاهری موسوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت 168 هزار مترمربع از معابر و خیابان های هشترود با استفاده از حدود دوهزار تن آسفالت، آسفالت ریزی شد.
وی به ادامه آسفالت ریزی کوچه ها و معابر در هشترود اشاره کرد و گفت: تا پایان اتمام فصل کاری در هشترود، آسفالت ریزی در این شهر ادامه خواهد داشت.
سخنگوی شورای شهر هشترود همچنین به بازدید استاندار از طرح های عمرانی شهری هشترود اشاره کرد و گفت: در پی درخواست شورا و شهرداری، استاندار در خصوص تحویل 200 تن قیر رایگان و همچنین بازسازی سید دره سی قول مساعد دادند.
موسوی خاطرنشان کرد: شورای شهر اجازه اجرای فاز اول ساماندهی سید دره سی را به شهرداری داده و شهرداری با امکانات خود این طرح را در روزهای آتی عملیاتی خواهد کرد.
وی جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شورا و شهرداری هشترود عنوان کرد و افزود: طرح های مصوب شورا بر اساس نیازسنجی از شهروندان بوده و بر این اساس آسفالت ریزی خیابان ها و معابر، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری در دستور کار شورا قرار دارد.
هشترود (آذران، سراسکند) یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز اداری شهرستان هشترود است. جمعیت این شهر در سال 1395 خورشیدی بالغ بر 20٬572 نفر بوده و 17 اُمین شهر استان از نظر تعداد جمعیت محسوب می‌ شود.
3077/7486
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.