به گزارش ایرنا، حسین افشاری روز چهارشنبه در آئین تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد اظهار کرد: اعضای شورا مدیون رای اعتماد مردم هستند و همواره باید قدردان مردم باشند.
وی کار جمعی و گروهی را اساس کار شوراهای اسلامی شهرها دانست و افزود: رای و نظر شخصی در شورا جایگاهی ندارد و تصمیمات خوب و کارشناسی از اتحاد و یکپارچگی اعضا حاصل می شود.
فرماندار اسدآباد با اشاره به لزوم برنامه ریزی شورا برای مدیریت شهری، بیان کرد: برنامه های شورا باید در راستای بالندگی و توسعه همه جانبه شهر باشد.
افشاری از اعضای شورای اسلامی شهر خواست: برای ایجاد عدالت و توازن در مناطق مختلف شهر تلاش کنند تا همه شهروندان از امکانات تفریحی و فرهنگی به طور یکسان برخوردار باشند.
وی با تاکید برکارعلمی و پژوهشی در صحن شورا، خاطرنشان کرد: شورای شهر در مرحله نخست با بررسی میدانی از سطح شهر نیازهای محلات و مناطق شهر را شناسایی و برنامه ریزی و تصمیمات آتی بر اساس نیاز سنجی فوق صورت گیرد.
فرماندار اسدآباد، تقویت تعامل و انسجام شهرداری و شورای شهر را بسیار ضروری دانست و یادآورشد: طرح های جاده سلامت و المان شهدا نمونه های بارز همکاری این دو نهاد در شهر اسدآباد است.
افشاری از اعضای شورا خواست: مدیریت شهری را رها نکنند و در انتخاب شهردار جدید و یا ابقای شهردار قبلی تسریع کنند.
در این آئین با رای اکثریت اعضا، حسین رستمی به عنوان رئیس شورای شهراسدآباد و احمدعلی رضایی به عنوان سرپرست موقت برگزیده شد.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.