به گزارش خبرنگار ایرنا، این کارگاه آموزشی سه روزه با حضور 60 تن از کارشناسان جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در مرکز ملی سلامت تبریز به مدت 3 روز برگزار می شود.
این کارگاه آموزشی در ادامه 6 دوره‌ تربیت مربی پیشگیری از اعتیاد که ویژه اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر می باشد، برگزار می‌شود.
رییس اداره فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی گفت: بسیاری از تصادفاتی که درسطح جاده ها ی کشور اتفاق می افتد، متاثر از معضل اعتیاد است.
کامران بهرامی، ضمن تقدیر از همه کارشناسان جمعیت هلال احمر، آنان را سفیران و پیامبران اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به استان‌ها و جوانان دانست و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری آماده پذیرش هر طرح یا برنامه جدیدی در زمینه اعتیاد می باشد و حمایت همه جانبه خود را از ایده‌پردازی‌های مختلف در این حوزه اعلام می کند.
سید هادی موسوی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت: توجه به تسکین آلام بشری بدون توجه به رنگ، نژاد، دین و قومیت، کلید حل بسیاری از مشکلات و معضلاتی است که امروزه در جامعه به ویژه در مناطق محروم و حاشیه نشین وجود دارد.
کبری محمدی، مشاور آموزش و پژوهش رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز اظهار داشت: هلال احمر تنها به جنبه آموزشی موضوع اعتیاد نپرداخته، بلکه از تمام جنبه ها مانند کاهش خشونت، کارآفرینی و گفتگوی بشردوستی به این معضل خانمانسوز ورود کرده است.
جمعیت هلال احمر از جمله نهادهای فعال در زمینه مبارزه با معضل اعتیاد است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.