معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا به مناسبت سالگرد حادثه «مسجد گوهرشاد» و «روز عفاف و حجاب»، بیانیه‎ای صادر کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
برگ برگ تاریخ پویا و سراسر حادثه‎ی ایران اسلامی چونان آفتابی بر بصیرت افزایی و بیداری مردم این سرزمین پرتو افشانی می‎کند. ۲۱ تیرماه، برگ سندی است جاودانه در نمایش بارز پایداری و پایمردی مردمان ایران زمین در مقابله با هجوم تفکرات و تمایلات بیگانه و نفوذ آن در فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی که محور آن بانوان و مقام شامخ زنان بوده است. در تمام این سال‌ها استعمارگران غربی گاهی با زور و جنایت قلدرمآبانه و گاهی با توطئه و نیرنگ و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تبلیغات گسترده تلاش زیادی را برای محروم ساختن زنان ایران از این ارزش والای الهی انجام داده‌اند، اما زنان قهرمان و بیدار ایران با مقاومت در مقابل تمام این زورگویی‏ها و تحمیل‎های گسترده تبلیغات، نشان داده‏اند که حاضرند از جان خود بگذرند ولی از عفت و حجاب خود هرگز.
 
گواه این ادعا چادر خونین شهیده «مریم فرهانیان» و شهیده «نسرین افضل» و هفت هزار زن شهیده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند که چادر را کفن خود ساختند تا به پیاده نظامان فرهنگ غرب ثابت کنند که یادگار زهرا (س) نسل به نسل و قلب به قلب در این سرزمین ماندگار خواهد شد، اگرچه به ظاهر تنی چند را همراه خود سازند.
 
امروز، پیام زن ایرانی قلوب جهانیان را فتح کرده و می‎رود تا حکام فاسد و زورگو را هم در جای خود بنشاند و وادار به تمکین در مقابل این خواسته الهی مردم کند، چرا که عفاف و حجاب اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است. فرهنگی که انسان را از بند نفس می‏رهاند و به رشد و شکوفایی استعدادهای نوع بشر برای رسیدن به حقیقت انسانیت به معنای خلیفه اللهی رهنمون می‏شود. زنان ایران اسلامی به عنوان سنگربان ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر وضع جاهلی دنیای غرب با پاسداری از حریم حجاب به عنوان دژ امنیت زن و پیشتاز در میادین علم و فرهنگ و سیاست از حصار مستحکم فرهنگ غنی اسلامی محافظت می‏کنند.
 
 لذا از سازمان‏‌های فرهنگی متولی، رسانه‏‌ها، دستگاه‌‏های تربیتی و ارشادی می‏‌خواهیم جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی جسمی، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.

در پایان از زنان آزاد اندیش، دختران فرهیخته و دانشگاهی ایران عزیز درخواست می‏شود برای خنثی نمودن توطئه‏های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.