به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته شهر ریگان افزود: دشمن سعی دارد با برنامه های ضد فرهنگی علیه حجاب و عفاف و به بهانه آزادی دادن ، زنان جامعه را از مادر که کانون محبت و آرامش خانواده را تشکیل می دهد دور سازد و جامعه را به ابتذال بکشاند.
وی با اشاره به اینکه فاطمه زهرا برترین بانوی جهان اسلام است تصریح کرد :فاطمه زهرا با حجاب و عفافش سید النسا العالمین لقب گرفت و حجاب دستور قران است که برای همه در مجامع عمومی لازم الاجراست .
امام جمعه ریگان اظهار کرد :برخی ها که حجاب را اجباری و اختیاری در نظام اسلامی مطرح می کنند فهم و بینش آنها از دین ضعیف است.
وی به مشکلات شهرستان اشاره و ابراز کرد: یکی از مشکلاتی که مردم شهرستان با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان و مشکل اینترنت است که مدتهاست این مشکل در شهرستان برطرف نشده است .
امام جمعه ریگان با اشاره به ساخت بیمارستان شهرستان ریگان اظهار کرد :هنوز نیروی انسانی وپزشک این بیمارستان تامین نشده است و مردم به شهرستانهای همجوار و مرکز استان جهت مداوا اعزام می شوند .
وی با اشاره به اینکه معین اقتصاد مقاومتی قول ساخت 2کارخانه لاستیک وریسندگی و بافندگی را جهت اشتغال زایی به این شهرستان دادند اما هنوز در این شهرستان عملیاتی نشده است .
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.