به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار عبدالرضا زنگنه روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز حجاب چادر در برخی مدارس و درمیان برخی فرهنگیان که الگوهای نسل جوان کشور هستند به خوبی رعایت نمی شود و همین موضوع باعث بد حجابی نسل آینده می شود که می توان با کار فرهنگی در میان این قشر بسیاری از معضلات بدحجابی را از بین برد.
وی افزود: متاسفانه در برخی مراکز درمانی دولتی و بیمارستان های خصوصی برای درآمدزایی بیشتر و یا تکریم بیماران از حجاب هایی استفاده می شود که لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که این امر آفتی بزرگ برای نظام محسوب می شود.
زنگنه در ادامه به برخی تولیدات رسانه ملی و فیلم های سینمایی تولید شده اشاره کرد و اظهار داشت: بازیگران فیلم های تولید شده در سینماهای کشور و سریال های صدا و سیما در خیلی از موارد شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند و جوانان که مخاطبان اصلی این برنامه ها هستند با الگو گیری از این نوع به سمت بی حجابی و بدحجابی سوق پیدا می کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه الگوی حجاب و عفاف تعریف شده در جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است یادآور شد: اگر الگوی تبیین شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از دل آیات الهی قرآن برآمده مانند اوایل انقلاب رعایت شود دیگر نباید شاهد هیچ گونه بدحجابی در جامعه باشیم.
زنگنه ادامه داد: زنان در الگوی حجاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن رعایت حجاب اسلامی از کرامت و آزادی عمل در پیشبرد اعمال خود برخوردار هستند و به هیچ عنوان در این الگو به زنان مانند نظام غربی به چشم ابزار نگاه نمی شود.
در ادامه این برنامه مسئول بسیج جامعه زنان استان تهران با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب با فرا رسیدن سالروز واقعه گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخان به معترضان کشف حجاب در 21 تیرماه و برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه آغاز می شود اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب استحکام بنیان خانواده و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان و تبیین فلسفه حجاب و مقابله با پیامدهای بد حجابی می شود.
زهرا امینی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب از هفدهم تیرماه تا بیست و سوم تیر ماه برگزار می شود ادامه داد: روز اول این هفته عفاف و حجاب، گرایش انسانی، انتخاب ایرانی، روز دوم عفاف و حجاب، آزادی، کرامت انسانی، حقوق شهروندی، روز سوم عفاف و حجاب، تجلی مشارکت اجتماعی، روز چهارم، عفاف و حجاب تولید واشتغال، نه به پوشاک خارجی، روز پنجم، عفاف و حجاب، مردان غیور زنان عفیف، خانواده متعالی، روز ششم عفاف و حجاب، نشاط اجتماعی، امنیت اخلاقی و روز هفتم،عفاف و حجاب، جامعه عفیف زمینه ساز ظهور نام گرفته است.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.