به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در این آئین، گفت: همایش نشاط، امید و جوانی ویژه‌ رأی‌ اولی‌ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را در دستور کاری قرار دادیم تا برای دانش آموزان از نقش و مسئولیتی که در عرصه انتخابات بر دوش دارند سخن گفته شود.
فرزاد شعبانی اظهار کرد: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه شاهد حضور 2 هزار دانش آموز رأی اولی این ناحیه در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.
وی با اشاره به برگزاری حماسه بزرگ سیاسی انتخابات در 29 اردیبهشت و تاثیر حضور جوانان و رأی اولی ها در این رویداد بزرگ سیاسی در کشور یاد آور شد: جوانان ما سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که توانستند با تلاش بسیار در عرصه های مختلف برای کشور افتخار آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: جوامع توسعه یافته، دارای جوانان پویا و فعال است که در سرنوشت کشور خویش مشارکت داشته و خودشان، سرنوشت خویش را تعیین می کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: امروز ایران اسلامی به مرحله ایی از بالندگی رسیده که شاهد حضور پرشور جوانان به ویژه رای اولی ها، فارغ از هرگونه نگرش و دیدگاه خاص با داشتن آگاهی کافی است.
شعبانی اضافه کرد: آنچه امروز در عرصه های مختلف در کشور شاهد هستیم، دستاورد جوانانی است که قبل از شما در حوزه های مختلف تصمیم گیری و نقش آفرینی کردند و تمام تلاش ما این است که به عقب بازنگردیم و آنچه با همت به دست آمده، پاسداری کنیم.
وی در ادامه به ویژگی های یک جامعه پویا که همان داشتن جوانان پویا و تلاشگر است اشاره کرد و افزود: انتخابات یکی از عرصه های مهم سیاسی یک جامعه پویا است که حضور نامزدهای جوان در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نشان می دهد، جوانان کشور خود را باور داشته و به خود اعتماد دارند که می توانند در توسعه کشور تاثیرگذار باشند.
وی اضافه کرد: مردم با حضور حداکثری خویش در انتخابات علاوه بر تعیین سرنویشت خود، توطئه ها و دسیسه های دشمن را نیز خنثی خواهند کرد.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز نیز گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دموکراسی و مردم سالاری دینی بنا شده است لذا سرنوشت مردم به دست خودشان صورت می گیرد که می توان این مهم را از افتخارات نظام دانست.
توکل لطفی افزود: حضور پرشور در انتخابات موجب تثبیت پایه‌های نظام و حفظ آبروی انقلاب اسلامی می شود.
وی بیان کرد: امید داریم ملت ایران فارغ از سوگیری ها و مطرح نمودن جناح ها و همچنین به دور از سیاه نمایی در روز انتخابات با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ ایران بیفزایند.
وی در ادامه به بیان جمله ای از مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت همه آحاد ملت در انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد: انتخاب کردن حق هر ایرانی است که باید از این حق استفاده کرد و بی تفاوت نباشیم.
وی گفت : با توجه به اینکه در قانون اساسی و در فصل حقوق ملت برحق انتخاب شدن و انتخاب کردن افراد در جامعه تاکید شده است ضرورت دارد با انتخاب آگاهانه به این وظیفه ملی عمل کنیم.
لطفی اضافه کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و انتخاب اصلح نظام اسلامی برای چهار سال دیگر بیمه خواهد شد .
در این آئین دانش آموزان سرود ملی ایران را همخوانی کردند و با سردادن شعار ما رای می دهیم، خو استار حضور همه آگاهانه واجدین رای در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت ماه شدند.
2819/1535 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.