به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله رازانی روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان کرمانشاه در استانداری، با بیان اینکه مردم باید از حقایق با خبر شوند، افزود: مطبوعات حق دارند که عملکرد مسئولان را نقد کنند، اما باید در نقدهای خود بی اخلاق و بی انصاف نباشند.
وی با تاکید بر اینکه مطبوعات و مدیران وظیفه دارند که به فرهنگ مردم توجه کنند، گفت: در چند ماه اخیر شاهد هستیم که برخی رسانه ها با اجرای سناریوهای خاص مطلب سازی می کنند، به این معنی که در حاشیه یک برنامه سوال های از پیش طراحی شده ای از مسئولان می پرسند و مطلب را نیز ناقص انتشار می دهند، تا به اهداف خود برسند، هدف این رسانه ها کشف حقیقت نیست بلکه هدف آنها به دام انداختن افراد است.
استاندار کرمانشاه افزود: ما بدون در نظر گرفتن موافق یا مخالف بودن رسانه به آن پاسخ می دهیم، حتی اگر سوال های بی ربطی مطرح کنند، اما از آن دسته از رسانه ها می خواهیم که مطالب را به صورت کامل انتشار دهند.
رازانی در ادامه اظهار کرد: مقوله فرهنگ باید پیش از اقتصاد و سیاست مورد توجه قرار گیرد زیرا این فرهنگ است که منجر به پیشرفت های سیاسی و اقتصادی خواهد شد.
وی اضافه کرد: جامعه ما با وجود داشتن پیشینه فرهنگ غنی ایران اسلامی از نظر آگاهی با سطح ایده آل فاصله بسیاری دارد.
وی با بیان اینکه برای بالا بردن سطح آگاهی جامعه باید اطلاع رسانی کرد، یادآور شد: جامعه ای متعالی محسوب می شود که مردم آن آگاهی داشته باشند و براساس آگاهی خود عمل کنند.
رازانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه مشکلات استان زیاد و منابع محدود هستند، گفت: مشکل بیکاری از مدت ها پیش ایجاد شده است از این رو نمی توان یک شبه آن را حل کرد.
استاندار کرمانشاه به بخشی از عملکرد دولت یازدهم در استان کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: تا قبل از دولت یازدهم 213 روستا استان گازرسانی شده بود اما در این دولت 550 روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.
وی با تاکید بر اینکه دستاورد دولت ها عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: زمانی ایران از پزشکان خارجی برای درمان استفاده می کرد اما امروز مردم دیگر کشورها نیز برای درمان به ایران مراجعه می کنند.
وی همچنین به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 2 جناح بزرگ کشور با یکدیگر رقابت می کند از این رو این دوره از انتخابات از حساسیت ویژه ای برخودار است، با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که در این دوران روند عادی کارهای مدیریتی مختل نشود و سایر بخش ها به وظایف ذاتی خود عمل کنند.
در این جلسه اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز به بیان نظرات خود پرداختند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.