به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز یکشنبه در روستای قشلاق دوم داودآباد برگزار شد، فعالیت نخستین سینمای 6 بعدی روستایی کشور آغاز شد.
بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : این سینما با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری در روستای قشلاق دوم که از جمعیت بسیار زیادی برخوردار است احداث شده و از این به بعد جوانان و مردم روستایی می توانند از خدمات این فضای فرهنگی استفاده کنند.
حسین عباسی افزود : در کنار این سینمای شش بعدی که نخستین سینمای شش بعدی روستایی کشور محسوب می شود ، بوستان روستایی نیز در حال احداث است تا خدمات رفاهی مناسبی به ساکنین این منطقه و روستاهای اطراف ارائه گردد.
وی تصریح کرد: توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در مناطق روستایی ، یکی دیگر از خدمات دولت یازدهم به روستائیان است که این امر به توسعه زیر ساخت های توسعه این مناطق کمک شایانی می کند.
وی بیان کرد: امروز به واسطه تلاش های دولت یازدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تمامی روستاهای شهرستان قرچک از زیر ساخت های مورد نیاز از جمله راه مناسب ، آب ، برق ، گاز و تلفن برخوردار می باشند که یقینا با توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی، زیر ساخت های توسعه مناطق روستایی تکمیل شده و شاهد ماندگاری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آن ها به مناطق شهری خواهیم بود.
عباسی گفت : به منظور تأمین فضای ورزشی مورد نیاز روستائیان ، زمین چمن مصنوعی روستای ولی آباد قرچک نیز با در مساحت یک هزار و 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسیده است که این فضا در در غنی سازی اوقات فراغت جوانان روستایی و پرورش استعدادهای ورزشی نقش به سزایی خواهد داشت.
شهرستان قرچک از هشت روستا برخوردار است.
قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.