به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدی میری در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:دشمن از طریق جنگ نرم و هجمه فرهنگی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش وسیعی آغاز کرده است.
وی افزود:این تلاش ها با برنامه ریزی دقیق و تلاش برای انحراف فکری جوانان و نوجوانان ما ادامه دارد لذا همت جمعی نیازمند مقابله با این جنگ نرم است.
حجت الاسلام میری گفت:کمرنگ کردن عفت و حیا در جامعه اسلامی و متزلزل شدن بنیان خانواده مهمترین برنامه دشمن است.
وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی گفت:قوه قضاییه باید پرچمدار حقوق عمومی در جامعه باشد و با قدرت از حقوق مردم دفاع و با متخلفان و قانون شکنان با قاطعیت مقابله کند.
وی اضافه کرد:مجموعه دستگاه قضایی با همدلی و تلاش مضاعف منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه ویژه قرار دهند.
امام جمعه موقت اندیمشک افزود:امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین واجبات دین اسلام است که باید در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود.
وی با اشاره به 19 تیر سالروز کودتای نوژه و خنثی شدن آن گفت: تلاش های گسترده آمریکایی ها برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی همواره شکست خورده است.
وی با تشریح غزوات پیامبر اکرم (ص) بیان کرد:هر کداوم از غزوات پیامبر اکرم (ص) پیام های بزرگی برای مسلمین داشته که برای همیشه باید به این پیام ها توجه شود.
حجت الاسلام میری تاکید کرد:مسلمانان در سخت ترین شرایط تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند و حتی در دوران پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز همواره چنین بود.
وی با تشریح آیات و روایات ، نمازگزاران را به قرائت هرچه بیشتر آیات الهی دعوت کرد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.