مجید خدابخش شامگاه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی مزار شهدای شنب غازان تبریز اظهار داشت: این محله با برخورداری از 49 شهید از لحاظ آمار آسیب های اجتماعی در وضعیت سفید قرار دارد که این نشان از تربیت صحیح در این منطقه است.
وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان حضور مداوم در مناطق مختلف و رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک است.
شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای آرامستان های کلانشهر تبریز از کمترین اقداماتی است که می توانیم در حق شهدا انجام دهیم.
ایرج شهین باهر با بیان اینکه 16 آرامستان در سطح تبریز وجود دارد، افزود: طرح ساماندهی آرامستان ها با اعتباری افزون بر40 میلیارد ریال در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفته که در این میان پروژه عظیم فاز دوم وادی رحمت در اولویت کاری است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی مزار شهدای شنب غازان اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال آغاز شده که امیدواریم تا چهار ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهین باهر از تبدیل برخی از آرامستان ها به پارک محله ای خبر داد و گفت: برخی از آرامستان که از تاریخ شرعی آنها گذشته با توافق مابین اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به پارک محله ای تبدیل خواهند شد.
به گزارش ایرنا، چهار هزار و 200 شهید در هفت آرامستان از 16 آرامستان کلانشهر تبریز آرامیده اند.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.