به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مشکلات موجود جامعه و کشور، مشکلاتی حل نشدنی نبوده و برای مرتفع شدن آنها نیاز به تلاش بیشتر همه آحاد مردم و مسئولان است.
وی ادامه داد: تمامی مشکلات موجود در کشورمان از جمله مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ناشی از سوء مدیریت ها و عدم تدبیر مناسب در دستگاه هاست.
وی اضافه کرد: در راستای رفع دغدغه ها و مشکلات موجود، همه آحاد مردم به ویژه مدیران باید به وظایف خود در قبال جامعه عمل کرده و احساس مسئولیت کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فراررسیدن عید نوروز گفت: خانواده ها از خرید های اضافی، چشم هم چشمی ها، تجمل گرایی و اسراف پرهیز کنند.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: تجمل گرایی و اسراف در خریدها برای منازل به ویژه در آستانه سال جدید، فرهنگی غلط در جامعه بوده که به وسیله برخی افراد مرفه ترویج شده و دیگر خانواده ها را دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی می کند.
وی با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام هادی (ع) با اولین روز عید نوروز اضافه کرد: اگر در این روز مرتکب گناه و معصیتی نشویم، در حقیقت حرمت این امام و ائمه معصومین (ع) را پاس داشته ایم.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.