فرماندار شهرستان اسکو با بیان این‌که فرمانداری این شهرستان در راستای حل مشکلات مردم همواره پیشقدم است، گفت: مشکل ساکنان معترض مسکن مهر 270 واحدی سهند در دست رسیدگی است.
مرتضی محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که مالکان مسکن مهر 270 واحدی سهند، واحدهای خود را تحویل گرفته و ساکن شده ‎ اند، افزود: در این راستا بحث قیمت تمام شده واحدها مطرح است و شرکت پیمانکاری که این واحدها را احداث کرده با مالکان اختلاف جزئی مالی دارد تا مالکان بطور کامل تسویه کرده و درنهایت اسناد صادر شود.
وی بیان کرد: مشکل خاصی نیست و نهایتا در کوتاه مدت قیمت تمام شده احصا شده و سندها صادر و تحویل مالکان می شود.
محمدزاده با بیان این‌که بحث گرو گرفتن سند واحدها مطرح نیست، خاطرنشان کرد: در مساکن مهر روال این‌گونه است که مالکان برای دریافت سند باید بعد از احصای قیمت تمام شده، با پیمانکاران بطور کامل تسویه حساب کنند. از این رو وقتی ساخت و ساز واحدها تمام شد، قیمت تمام شده‌ی آن احصا شده و این قیمت تمام شده توسط شورای مسکن تعیین می‌شود نه پیمانکار یا خریدار!
وی در ادامه گفت: فرمانداری شهرستان نیز جلسه ای با طرفین برگزار کرده و طی ۱۵ روز قیمت تمام شده‌ی این مساکن احصا شده و وجوه قطعی می‌شود تا نهایتا تسویه شده و سندها تحویل داده شوند.
گفتنی است، طی اخباری که روز گذشته منتشر شد، تعدادی از ساکنان معترض واحدهای مسکن مهر مقابل فرمانداری شهرستان اسکو تجمع کردند.
تجمع کنندگان این نوشته را در دست داشتند: (ما مالکان مسکن ۲۷۰ واحدی مجتمع مسکونی رصد پس از پنج سال بدقولی مسئولان، خواهان تحویل اسناد مالکیتی از طرف شرکت پل بناء مراغه هستیم).
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.