به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه افزود: شکل گیری جبهه مقاومت و حق به عنوان یکی دیگر از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه ساز ایستادگی ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی شده است.
وی ادامه داد: تاریخ بشریت نشان داده که ایستادگی در برابر جبهه شیاطین و استکبار به پیروزی ملت های آزاده انجامیده است.
وی اضافه کرد: بر اساس آموزه های اسلامی و قرآنی باید در برابر مظاهر استکبار و استعمار چون آمریکا و ایادی آنان ایستاد و ذره ای عقب نشینی نکرد.
وی با بیان اینکه تحقق حاکمیت اسلامی از اهداف دیگر نظام اسلامی است گفت: دشمن با اعمال تهدید ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی به ایران اسلامی درصدد نفوذ به ارکان تصمیم ساز کشور بوده تا آن را مانند برخی کشورهای منطقه به سیطره خود درآورد.
طالعی افزود: دشمن در عرصه اقتصادی با اجرای تحریم ها به زعم خود نقاط قوت نظام اسلامی از جمله قدرت دفاعی و موشکی را که به حق نیاز اصلی اقتدار جمهوری اسلامی است به عنوان چالش معرفی می کند.
وی ادامه داد: امروز هدف دشمن ایجاد ناامنی در منطقه و کشور در قالب تحریک اقشار مختلف جامعه با عناوین فریبنده و سوء استفاده از برخی حرکت های معیشتی است.
وی اضافه کرد: با توجه به تهدیدات و توطئه های نرم دشمنان در داخل کشور، هوشیاری آحاد مردم شکست این نقشه های شوم را رقم خواهد زد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.