به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز جمعه در خطبه های نماز عید فطر در محل مصلی الغدیر خرم آباد افزود: ملت ایران به ویژه مردم ولایی و انقلابی لرستان در روز قدس جلوه ای از وحدت، بصیرت و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و امریکای جنایتکار را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی صحنه های بزرگی از مقاومت و بصیرت به نمایش گذاشتند و ثابت کردند در برابر استکبار جهانی تنها مقاومت کار ساز است.
وی تصریح کرد: تجربه نشان داده اگر در برابر ظلم و استکبار کوتاه بیاییم سیلی محکمی به ما می زنند اما اگر ما سیلی محکمی به استکبار بزنیم عقب نشینی خواهند کرد که بدون شک امروز در برابر این غده سرطانی، وحدت و مقاومت امت اسلام ضربه محکمی به آن خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نگاهی به گذشته دارد که سرشار از افتخار است ودستاوردهای بزرگی همچون انرژی صلح آمیز هسته ای دارد.
آیت الله میرعمادی پیشرفت های علمی، امنیتی، استقلال همه جانبه و عزت مندی برای مردم ایران اسلامی را از جمله دستاوردهای چهل ساله انقلاب دانست و افزود: مردم علاوه بر این دستاوردها، به آینده نگاه دارند که باید برای روند پیشرفت کنونی، از تجربیات گذشته درس گرفت.
وی ادامه داد: پیشرفت همه جانبه در سایه سه عنصر اعتماد به نفس، تکیه بر ظرفیت های داخلی و روحیه انقلابی امکانپذیر است.
وی اظهار داشت: با اعتماد بنفس در توانایی اداره کشور، تکیه بر توانمندی های داخلی، سیاست های رهبر فرزانه انقلاب و روحیه انقلابی می توان بر تمام مشکلات غلبه کرد.
آیت الله میرعمادی افزود: روحیه مقابله گری یکی از بزرگترین خصوصیت اندیشه انقلابی گری است و رهبر فرزانه انقلاب نیز بر این امر تاکید دارند چراکه مطالبه تحقق ارزش های اسلامی و دینی، عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض، حفظ استقلال و یکپارچگی ملت ایران اسلامی و مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی از مهمترین دستاوردهای این تفکر است.
وی گفت: مردم در ماه مبارک رمضان تمرین بندگی و مسئلت خواهی کرده اند و همین روحیه مطالبه گری موجب حفظ آنچه در این ماه به دست آورده اند، می شود.
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تقوا، صمیمیت، صبر و استقامت، رسیدن به تقوا و لقای الهی از جمله اندوخته های این ماه مبارک است که باید در عید فطر وظیفه مهم شکرگذاری برای نعمت های این ماه را به جا آورده و تلاش کنیم سرمایه بدست آمده در طول سال حفظ کنیم.
7269/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.