بیست و یکمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام یوسف خیری، مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای زوجین، گفت: یکی از فلسفه‌های ازدواج این است که انسان‌ها بعد از ازدواج در کنار هم به آرامش برسند که این نیز با ازدواج آگاهانه ممکن می‌شود.
"علی اکبر طاهری اقدم"، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه با اشاره به این که سازمان بهداشت جهانی، سلامتی را بر اساس سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی تعریف می‌کند، اظهار کرد: در همین راستا کانون خانواده در بحث سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی افزود: جامعه‌ی سالم، جامعه‌ای است که از کانون خانواده سالم برخوردار باشد و فرزندان سالمی در آن پرورش یابند، چرا که فرزندان، سرمایه‌های خانواده هستند.
وی خطاب به زوجین گفت: در طول زندگی همسر هم باشید، نه سر هم،و سالیان سال با عشق و علاقه در کنار هم زندگی کنید. توجه به اختلافات جزئی در زندگی خلل ایجاد می‌کند. 
گفتنی است، بیست و یکمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه در سالن شهید شایان مهر دانشکده پزشکی تبریز با حضور ۱۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد. همچنین در پایان مراسم از زوجینی با مهریه‌ی کم (۱۴ سکه بهار آزادی و کمتر) در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.