نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در فتح خرمشهر با همکاری یکدیگر عملیاتی بی نظیر برنامه ریزی کرده بودند، گفت: عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر وحدت با یکدیگر بود.
محمد اسماعیل سعیدی در حاشیه مراسم شب شعر مقاومت با محوریت آزادی خرمشهر در گفت و گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  با بیان این‌که رزمندگان آذربایجانی نقش ممتازی در تمامی عملیات فتح خرمشهر ایفا کردند، اظهار کرد: با توجه به این‌که جوانان آذربایجانی دارای روح حماسی و دلاورانه بودند به همین دلیل زمان فتح خرمشهر، رزمندگان زیادی از استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در عملیات آزادی خرمشهر گام های موثری برداشتند.
وی با اشاره به این‌که زمان فتح خرمشهر، سپاه، بسیج و ارتش با همکاری یکدیگر عملیات بی نظیری را جهت فتح خرمشهر برنامه ریزی کردند، گفت: صدام اعلام کرده بود اگر ایرانیان خرمشهر را فتح کنند، کلید بصره را به آن‌ها خواهم داد ولی وعده ی دروغین او بر همگان آشکار بود.
وی وحدت رزمندگان با یکدیگر را اولین عامل پیروزی در عملیات فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: عواملی مانند توکل بر خدا و طراحی عملیات حساب شده با پشتوانه کافی و بهره گیری از موقعیت زمانی مناسب و استفاده از تحولات منطقه موجب پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر شد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان این‌که اصلی ترین وظیفه ما در وضعیت کنونی جامعه وحدت است، تصریح کرد: دشمن در جامعه ی فعلی ما همواره سعی می کند فضای دو قطبی ایجاد کند، نباید اجازه دهیم دو قطبی در کشور ایجاد شود، همچنین ما باید پایه نبرد و مبارزه را به سمت مبارزه با مشکلات اقتصادی پیش ببریم و تمامی مسئولان کشور باید به عنوان یک رزمنده به وظیفه ی نسبت به مشکلات جامعه عمل کنند.
وی با بیان این‌که دشمنان ما را ۴۰ سالی است که تهدید به جنگ و تحریم می کنند، ادامه داد: در مقابل تهدیدات آمریکا نترسیم چرا که تهدید آمریکا امری طبیعی است، دشمن با تهدید هنوز هم نتوانسته کاری را پیش برده و موفق شود، اگر ما در عهد و پیمان خود با خداوند متعال محکم بایستیم، مطمئن باشیم که پیروزی خداوند به زودی شامل حال ما خواهد بود اما اگر این پیروزی تاخیر داشته باشد از مسلمانی خود ماست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.