به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود : اینکه سران آمریکا و رژیم اسراییل تصور کنند ایران برای مقابله با زیاده خواهی آنها خود را محدود به یک کشور و منطقه خاصی کند سخت در اشتباه هستند.
وی با اشاره به جنایت ها و شرارت های اسراییل در منطقه با حمایت های آشکار آمریکا، اظهار کرد: آنها باید بدانند که به وجود آورنده گروه های تکفیری، داعش و تروریست های منطقه بوده و افکار عمومی جهان به این موضوع واقف است.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بدانند که هر گونه اقدام آنها علیه جمهوری اسلامی ایران با پاسخ کوبنده ملت بیدار ما همراه خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس جمهوری اسلامی ابران برای تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سلطه جویی زورمداران تلاش خود را خواهد کرد.
خطیب جمعه تبریز با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست تا در این زمینه با حساسیت و اهتمام بیشتری وارد شده و تصمیمات مقتضی و مفید اتخاذ کنند.
حجت الاسلام آل هاشم توجه به رهنمودها و توصیه های رهبری درباره اقتصاد مقاومتی را تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی بیان کرد و گفت: راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نهفته شده است.
وی مشکلات اخیر در حوزه ارز و افزایش نرخ دلار را بحرانی برای اقتصاد کشور خواند و افزود: دولت باید برای مقابله با این بحران با رویکردهای علمی و عملی وارد شده و از ادامه روند موجود جلوگیری کند.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.