به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در شورای اداری هشترود اظهار کرد: وظیفه دولت در قبال چنین مردمی، رفع مشکلات آنها و خدمت رسانی است.
وی گفت: با وجود توطئه ها و تحریم های ساماندهی شده، دولت در حال تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم و بالابردن سطح رفاه است.
سلطانی فر اضافه کرد: نباید فراموش کنیم اعتماد عمیق و گسترده مردم به نظام و مسئولان، موجب ایستادگی و مقاومت کشور در برابر هجمه تحریم ها و تهاجم هاست.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از لحاظ صنعتی کارنامه روشن و روبه رشدی دارد و دارای ظرفیت ها و امکانات خوبی است افزود: دولت تمام توان خود را برای بهبود و مطلوب تر شدن صنعت کشور به کار بسته و موفقیت های چشمگیری حاصل کرده است.
وی به وجود سد سهند و مناطق گردشگری قلعه ضحاک و ظرفیت های کشاورزی هشترود اشاره کرد و گفت: طرح توسعه هشترود در برنامه ششم توسعه در استان گنجانده شده که باید اجرایی شود.
وزیر ورزش از ساخت سالن ورزشی و مجتمع ورزشی طبقاتی و همچنین تجهیز استخر سرپوشیده هشترود تا هفته دولت سالجاری خبرداد.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در این جلسه خواستار آبرسانی از سد کلقان به منظور تامین آب شرب هشترود شد و گفت: آب شرب فعلی هشترود آرسینیک بالایی دارد و سلامت مردم را تهدید می کند.
سید حمزه امینی افزود: همچنین در اجرای قطعه چهار آزاد راه هشترود به مراغه تغییراتی داده شده و هزینه سه برابری برای دولت تحمیل کرده و نیاز است که بازبینی شود.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: متاسفانه سد سهند هشترود با 165 میلیون متر مکعب ظرفیت بلا استفاده مانده و از 12 هزار هکتار اراضی پایاب آن متاسفانه 2 هزار هکتار آن کار شده است.
امینیان افزود: از62 معدن فلزی و غیر فلزی موجود در شهرستان نیز برخی معادن در خارج از شهرستان و استان فرآوری می شوند و برای شهرستان سوددهی ندارند.
وی به نرخ رشد هشترود اشاره کرد و گفت: متاسفانه نبود اشتغال، این شهرستان را به یکی از شهرستان های مهاجر فرست استان تبدیل کرده و نرخ بیکاری 24.32 درصد و بالاتر از میانگین استانی که حدود 11 درصد است می باشد.
وزیر ورزش و جوانان که به همراه هیات دولت در آذربایجان شرقی به سر می برد پس از سفر به شهرستان های چاراویماق و هشترود، برای تماشای بازی نهایی لیگ جهانی والیبال نشسته در تبریز که بین دو تیم ایران و روسیه برگزار می شود عازم تبریز شد.
3077/7486/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.