تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای فرار از منطقه سقوط لیگ برتر، به دنبال سه امتیاز بازی با سپاهان است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر، از ساعت ۱۸ فردا (شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز می‌شود؛ جایی که دو تیم تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان به دنبال اعاده حیثیت هستند؛ چرا که هر دو تیم نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند و در آستانه اتمام فصل به دنبال دست و پا کردن رتبه در خور شانی برای خود هستند.

سپاهان که با کرانچار برای قهرمانی وارد مسابقات شده بود، با ابراهیم‌زاده برای نیفتادن می‌جنگد و با ۲۷ امتیاز رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارد. این تیم در حالی در منطقه سقوط قرار گرفته که سه تیم پدیده، سپیدرود و استقلال خوزستان تنها با یک امتیاز کم‌تر در رده‌های پایین‌تر ایستاده‌اند. بنابراین لغزش اصفهانی‌ها در بازی فردا، آن‌ها را بیش از پیش به سقوط نزدیک می‌کند.

تراکتورسازی نیز وضعیت چندان بهتری نسبت به طلایی پوشان ندارد. آن ها با دو امتیاز بیش‌تر از رقیب خود در رده دهم هستند و یکی از کاندیدای سقوط محسوب می‌شوند. تراکتورسازی با سائلام از لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شد و با سه باخت و دو تساوی خداحافظی زودهنگامی با این مسابقات داشت. بنابراین پیروزی در بازی فردا، تنها چیزی است که تبریزی‌ها می‌توانند به دنبالش باشند.

گفتنی است؛ وحید کاظمی، علی میرزابیگی، علی اکبر نوری و علی احمدی، داوران این بازی خواهند بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.